Click on the slide!

Samorządowcy dostali promesy od wojewody

więcej...
Click on the slide!

Z Uszwi do Bukowiny Tatrzańskiej

W gronie najlepszych.      

więcej...
Click on the slide!

Znamy Gwiazdy Dni Brzeska 2015

Kamil Bednarek oraz zespół Enej  

więcej...
Click on the slide!

Brzesko: Beach Park Volley 2014

Zmagania na obiektach Brzeskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.    

więcej...
Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
  • Najnowsze
  • Najpopularniejsze
  • Multimedia
  • 14.02 Będzie nowa strategia Związku Gmin ... (0)
  • 14.02 Wola Dębińska. Pomóżmy Gabrysi (0)
  • 14.02 O Czarnego Konia i Źrebiątko (0)
  • 14.02 Modele RC - Prezent dla dziecka (0)
  • 13.02 Poręba Spytkowska. Laury dla ucznió... (0)
  • 10.02 Samorządowcy dostali promesy od woj... (1)
  • 10.02 Jasień: Piąta kadencja sołtysa (1)
  • 09.02 Brzesko. Jubileusz pszczelarzy (0)
  • 09.02 Wolontariusze Carlsberg Polska akty... (0)
  • 08.02 Uszwianie na drugim miejscu w Polsc... (0)
  • 08.02 Uszwianie na drugim miejscu w Polsc... (0)
  • 07.02 Z Uszwi do Bukowiny Tatrzańskiej (0)
  • 06.02 Tragiczny wypadek na autostradzie. ... (6)
  • 04.02 Za zasługi dla obronności kraju (0)
  • 22.01 Samorządowy opłatek (3)
  • 22.01 Winda oficjalnie otwarta (3)
  • 21.01 Wypadek na A4. Zderzyło się 6 samoc... (0)
  • 19.01 Wierzchosławice: Solidarność Rolnic... (5)
  • 18.01 Stulecie orkiestry (0)
  • 18.01 Andrzej Duda spotkał się z samorząd... (1)
Powódź 2010 - foto
WYDARZENIA - Fotokronika
poniedziałek, 17 maja 2010 23:14

Wielka Woda 2010 w powiecie brzeskim.

 

Środa - 19 maja 2010 roku

godz. 12:49 Do mieszkańców, którzy nie zdecydowali się na ewakuację dowożona jest żywność

godz. 12:38 Bardzo ciężka sytuacja panuje w gminie Szczurowa. Miejscowości: Wola Przemykowska, Kwików oraz Zabarów zostały zalane, trwa ewakuacja mieszkańców

 

godz. 12:38 Droga z Borzęcina do Radłowa jest zamknięta dla ruchu

godz. 12:15 Droga Strzelce Małe - Szczurowa jest zamknięta, most na Grobce również.

godz. 12:13 Stan wody w rzece Uszwica w gminach Gnojnik, Brzesko, Dębno oraz Borzęcin znacząco opadł. Brzesko – 230 cm, Borzęcin 438 cm i ma tendencję spadkową. Na teren gminy Szczurowa została skierowana druga amfibia z Proszówek. Z terenów zagrożonych zalaniem przez rzekę Uszwica w gminie Szczurowa ewakuowanych jest około 20 osób. Do pomocy gminie Szczurowa wyjechały jednostek Straży Pożarnej z Łodzi, Rawy Mazowieckiej, Tomaszowa Mazowieckiego, Nowego Sącza, Krakowa i Chrzanowa. Stan rzeki Wisła w gminie Szczurowa na godzinę 8.00 wyniósł – 1112 cm.
Na terenie gmin: Brzesko, Czchów i Gnojnik trwają prace przy powstających osuwiskach. Zmniejszono zrzut wody Dunajca na zaporach: Rożnów,  

Strzelce Małe  (godz. 12.00 - 19 maja) fot. Katarzyna Anna Strózik

Wtorek - 18 maja 2010 roku

godz. 22:53 Krajowa czwórka jest przejezdna, również droga E75 z Brzeska do Nowego Sącza jest otwarta.

godz. 22:51 Około godziny 21 opublikowanko komunikat informujący, iż Kraków przyjął falę kulminacyjną. Stan Wisły na Bielanach w Krakowie wynosi 956 cm i nieznacznie opada. Poziom ten  może się utrzymywać przez najbliższe dwie doby, co stwarza niebezpieczeństwo przemakania wałów. Na przyczółkach Mostu Dębnickiego  rozłożone zostały gabiony, tj.  plastikowe umocnienia chroniące miasto przed zalaniem. Jedynym zamkniętym mostem w Krakowie jest most Dębnicki, nie planuje się zamknięcia kolejnych mostów.

godz. 22:47 Stabilizuje się poziom wód Uszwicy w gminie Borzęcin.

godz. 22:46 Wg. informacji nieoficjalnych główna fala na Wiśle ma przejść przez gminę Szczurowa między godziną 22.00 a 24.00.

godz. 18:56 Droga E75 Brzesko - Nowy Sącz jest przejezdna.

godz. 18:01 Obwodnica Brzeska jest przejezdna, w okolicach stacji paliw Statoil pojawiły się osuwiska, lecz są one należycie zabezpieczone.

godz. 17:56 Stan wody na Uszwicy w Gnojniku i Uszwi opada, również w Brzesku odnotowano spadek poziomu wód. Gorzej wygląda Sytuacja w Borzęcinie gdzie woda cały czas zagraża wałom.

godz. 16:21 Stan wody na Uszwicy w Borzęcinie jest bardzo wysoki, do przelania się wody przez wały brakuje kilkadziesiąt centymetrów.

godz. 16:19 Droga z Brzeska do Szczurowej została zamknięta na wysokości miejscowości Rudy Rysie.

godz. 12:35 - Wszystkie ujęcia wody dla wodociągów publicznych są bezpieczne a woda przekazywana poprzez sieć wodociągową przydatna do spożycia. Stan na godzinę 12.00 18go maja.  W razie zmiany tego stanu informacja zostanie przekazana niezwłocznie za pomocą możliwych środków przekazu.

godz. 12:31 - Droga na odcinku Brzesko - Czchów jest przejezdna

godz. 11:18 - Jak informuje prezes Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Zbigniew Gładyś, nie będzie przerw w dostawach wody dla mieszkańców Brzeska.

godz. 11:17 - Droga na odcinku Szczurowa - Brzesko jest zamknięta

godz.11:15 - Droga na odcinku Brzesko - Czchów znów zamknięta

godz. 00:16 - Na terenie powiatu brzeskiego występują nadal miejscowe opady deszczu, na południu powiatu towarzyszy im bardzo silny wiatr.

Wola Przemykowska (godz. 15.30 - 18 maja)
Droga do Szczurowej (godz. 14.30 - 18 maja)
Brzesko, Uszew, Poręba Spytkowska (godz. 12.00 - 18 maja)

Bucze i okolice (godz. 14.00 - 17 maja) Fot. Jakub Radecki
Borzęcin i okolice (godz. 17.00 - 17 maja) Fot. Dominik Kołodziej

Poniedziałek - 17 maja 2010 roku

godz. 23:52 Stan wód na Uszwicy powyżej Brzeska utrzymuje się na podobnym poziomie

godz. 23:12 - Opady deszczu wciąż intensywne

godz. 22:36 - Opady deszczu przybierają na sile, niestety, towarzyszy im silny i porywisty wiatr.

godz. 22:13 - Cały czas trudna sytuacja panuje na północy powiatu brzeskiego, gdzie w ciągu dzisiejszego dnia woda przerwała wały ochronne w miejscowości Kwików (gmina Szczurowa).

godz. 21:57 - Bardzo ciężka sytuacja panuje w sąsiedniej Bochni. W wynku zalania stacji uzdatniania wody przez Rabę, 30 tys. mieszkańców miasta zostało bez wody.

godz. 21:44 - Sytuacja w południowej części Brzeska jest stabilna, stan wody na Uszwicy ciągle opada. Również w Porąbce Uszewskiej sytuacja wydaje się być stabilna. Niestety na co raz większym obszarze powiatu zaczyna znów padać.

godz. 21:38 - Droga z Jurkowa w kierunku Zakliczyna jest nadal zamknięta. Nastąpiły podtopienia w miejscowości Melsztyn 

godz.21:29 - W gminie Czchów od godziny pada intesywnie
godz. 21:28 - Stan wody na Uszwicy w Brzesku od rana sukcesywnie opada
godz. 21:18 - Droga z Przyborowa w kierunku Borzęcina cały czas jest zamknięta
 

godz. 21:14 - Droga Brzesko - Czchów - Nowy Sącz jest przejezdna. Również krajowa "czwórka" jest przejezdna.

godz. 20:50 - W dniu 18 maja zajęcia w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych w Brzesku zostały odwołane. Egzaminy maturalne odbywają się zogdnie z harmonogramem.

 
Posiadasz zdjęcia, filmy, istotne informacje dotyczące stanów wód, podtopień, blokady dróg?  prześlij je na adres naszej skrzynki pocztowej: [email protected]

* W związku z licznymi zapytaniami, które otrzymujemy mailowo, informujemy, iż portal brzesko.com.pl nie jest serwisem Urzędu Miejskiego w Brzesku.

Bucze i okolice (godz. 14.00 - 17 maja) Fot. Jakub Radecki
Borzęcin i okolice (godz. 17.00 - 17 maja) Fot. Dominik Kołodziej


Komentarze (180)

Pseudonim : gość 17 maj 2010 23:01
z tego co oglądam w wiadomościach aktualnie najgorsza sytuacja jest w woj. małopolskim ale w ciągu najbliższych godzin ma ulec to poprawie a za to ma bardzo pogorszyć się na dolnośląskim (jak Czesi spuszczą wodę Odrą to może Wrocław zalać jak w 97 roku)
Pseudonim : df 17 maj 2010 23:06
póki co woda w Brzesku opada, więc po kiego grzyba sie co minute ktos pyta i sieje niepokoj
Pseudonim : wert 17 maj 2010 23:14
Uszwica w okolicy browarnej (oba mosty) puki co dużo niżej niż wczoraj.
Pseudonim : Jasiu 17 maj 2010 23:42
Zaglądnij "Wert" do słownika jak Ci go powódź jeszcze nie zabrała...
Pseudonim : zloty 17 maj 2010 23:45
znalazlem okolo 7 tablic rejestracyjnych na Jasien grady ok 5 brzeskich 2 krakowskich i jedna o poczatku PO zainteresowanych pisac na gg 10954940 !!!
Pseudonim : kam 17 maj 2010 23:59
niestety znow pada i to solidnie. Znow bedzie ciezka noc
Pseudonim : Madlen 18 maj 2010 00:06
Proszę, napiszcie co się dzieje w Woli Przemykowskiej i Natkowie - nie mam kontaktu z Rodziną!!!!
Pseudonim : Pawel 18 maj 2010 00:08
bedzie powodz ? zy tak jak wczoraj?
Pseudonim : wert 18 maj 2010 00:13
blach, fakt: póki* - dzięki Jasiu - będę częściej zaglądał :)
Pseudonim : Pawel 18 maj 2010 00:21
jak tam w wiadomosciACH? Bedzie duzo tego deszczu dzis czy poleje tak jak wczoraj do mostu i wiecej nie pusci?
Pseudonim : mieszkaniec 18 maj 2010 00:28
przeciez w brzesku nie pada....
Pseudonim : Gaara 18 maj 2010 00:59
Przewidziane jest podwyższenie stanu wód w Uszwicy?
Pseudonim : Maciek 18 maj 2010 01:26
Jak wygląda aktualny stan Uszwicy? Jeszcze 3-4 godziny temu do mostu w Jadownikach brakowało 4-5 metrów
Pseudonim : kam 18 maj 2010 02:07
Dlaczego numer centrum kryzysowego w urzedzie miast pozostaje gluchy. Czyzby urzedasy mieli to gdzies. Panie Burmistrzu kompletnie pan sobie nie radzi w tej sytuacji!
Pseudonim : ja 18 maj 2010 02:17
Od rudego rysia do szczurowej - rzeka... :(
Pseudonim : Agatka 18 maj 2010 02:32
Droga ze Szczurowej w strone Brzeska jest nie przejezdna, w miejscowości Niedzieliska część domów juz jest pozalewana, a poziom wody ciągle sie podnoisi !
Pseudonim : Aga 18 maj 2010 02:36
Z miejscowości Szczurowa droga jest zamknieta w kierunku Brzeska,w miejscowości Niedzieliska pozalewane zostały juz domy. Co bedzie dalej strach pomyślec!!
Pseudonim : ja 18 maj 2010 04:44
Ewakuacja w Górce
Pseudonim : Brzeszczanin 18 maj 2010 10:04
Jak tam sytuacja Uszwicy w Brzesku?
Pseudonim : m 18 maj 2010 10:47
bardzo mocno pada teraz w Czchowie
Pseudonim : Kazek 18 maj 2010 11:18
Doszły mnie słuchy że wody w Brzesku ma nie być.Ma ktoś jakieś info na ten temat??
Pseudonim : mala 18 maj 2010 11:19
wladze fatalnie sie spisuja nasz burmistrz i jego plejada sobie nieradza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BURMISTRZ DZISIAJ W KIOSKU KUPOWAL PRZEEGLAD SPORTOWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SMIESZNE I DRAMATYCZNE JEDNOCZESNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 18 maj 2010 11:27
wie ktos cos na temat braku dostawy wody ??
Pseudonim : Mateusz 18 maj 2010 11:32
heh to jeszcze nic na Kwikowiu woda na drodze w niektórych miejscach po pas była. tu juz nawet zdjei nie robia ostatnie zdjęcia jakie widziałem na necie z mojej miejscowości to z poniedziałku o 9 rano gdzie ledwie wylało potem tylko gorzej
Pseudonim : Rafal 18 maj 2010 12:13
Jak wyglada sytuacja na uszwicy w okolicy Browarnej ? Ile metrow do mostu na sacz ?
Pseudonim : Fan 18 maj 2010 12:14
Ej zalało Was? Non stop śpicie chyba.
Pseudonim : Goska 18 maj 2010 12:24
Co do tego komentarza że burmistrz sobie nie radzi i że fakt iż kupuje przegląd sportowy to dramat uważam że autorem jest naprawdę jakieś małe stworzonko a już na pewno z małym rozumkiem, w urzędzie sztab działał całą noc z niedzieli na poniedziałek kiedy sytuacja była najgorsza, stan uszwicy opadł dość konkretnie więc sztabu nie ma ale na straż pożarną zadzwonić można zawsze bo przecież logiczne że urząd osobiście
wody z piwnicy wypompowywać nie będzie, może tylko przywieźć worki z piaskiem i ewentualnie zawiadomić odpowiednie służby.
Pseudonim : an 18 maj 2010 12:24
Pod mostem przy drodze na Sącz około 4,0m na wodowskazie.W nocy z niedzieli na poniedziałek było 7,0 m.
Pseudonim : Fan 18 maj 2010 12:25
no sorki,ale aktualizujcie czesciej to boedzie adekwatnie do tytułu
Pseudonim : wert 18 maj 2010 12:41
mala - przecież nic się nie dzieje chyba już w brzesku - na browarnej od wczoraj poziom w Uszwicy nisko. Co ma robić burmistrz - leżeć krzyżem przed pomnikiem Św Jana Nepomucena?

A czy ktoś wie jak wygląda droga na Sącz?
Pseudonim : kora 18 maj 2010 12:47
Ty sie chyba nie slyszysz! Jak kogoś zalewa to nie siedzi na necie z nudów:/
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 13:06
na woli przemykowskiej narazie spokoj ale podobno uszwica sie cofa... wola juz od wczoraj raniutka byla ewakuowana... kopacze zagrozone i gorka rowniez przeciekami z wisly. do woli przemykowskiej nie ma przejazdu z zadnej strony
Pseudonim : woda 18 maj 2010 13:11
woda dla Brzeska dostarczana jest z Łukanowic - a tam został odcięty dopływ. Więc wychodzi na to że w najbliższym czasie nie będzie wody. Proszę Redakcję o sprawdzenie tych informacji
Pseudonim : Maciek 18 maj 2010 13:25
Podobno w okolicach 5 rano woda podniosła się do takiego stanu, że mogła by wylać... dużo potem opadła ale znów się podnosi.
Pseudonim : Rafal 18 maj 2010 13:34
jak ktos chodzi sprawdzac na most na sacz - podawajcie prosze wskazania wodowskazu
Pseudonim : Browarna 18 maj 2010 13:51
Ja jechałam do Sącz o 10 tow Uszwi już była woda na drodze, wiec na pewno droga jest już zamknięta, Czchów, Witowice też masakra tam gdzie niżej to woda zaczynała wdzierać się na ulice:( a mineło już prawie 3 godziny od tego czasu...
Pseudonim : an 18 maj 2010 14:24
Na stronie
Pseudonim : Madlen 18 maj 2010 14:29
W MIEJSCOWOŚCI GÓRKA WAŁ PRZERYWA WISŁA!!!!
Pseudonim : Kasia 18 maj 2010 14:45
chciałabym sie dowiedziec jak wyglada teraz sytuacja w Woli Przemykowskiej?
Pseudonim : SzK 18 maj 2010 15:40
i jak sytuacja w Brzesku i okolicach? proszę o info. Czy trasa Brzesko- N. Sącz jest przejezdna?
Pseudonim : wert 18 maj 2010 15:50
aktualnie woda na moście do nowego sącza: 4,5 m
Pseudonim : Marek 18 maj 2010 15:55
Podobno się osuneła częściowo droga na obwodnicy i ruch na tarnów częściowo puszczony przez centrum.Bużo tirów jedzie to być może tylko cięzkie posyłają przez miasto
Pseudonim : nic 18 maj 2010 16:06
Słyszałem, że burmistrz kupował dzisiaj też bułki i wodę!tego już za wiele! nie będziemy tolerować takich zachowań w zaistniałej sytuacji!
Pseudonim : majka 18 maj 2010 16:25
nie wiem jak jest z ta woda naprawde bo do nas(starowiejska) coprawda powodz nie dotrze ale przed chwila dostalismy info zeby ^lapac^ wode bo ma nie byc do piatku.(???)
Pseudonim : Gość 18 maj 2010 16:37
Wola Przemykowska jest podtopiona, jedyny dojazd możliwy jest przez górke ludzie poruszaja sie jedynie traktorami bo woda niestety juz wszedzie zalega
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 17:09
wie ktos co sie dzieje w okolicach kwikowa, dolegi, gorki, woli przemykowskiej i zaborowa??
Pseudonim : Justyna. 18 maj 2010 17:16
Natków zalany, drogi nieprzejezdne w obecnej chwili woda udaje sie w strone Woli Rogowskiej ale jest wożliwość cofnięcia sie ku Natkowa. Czekamy bo na obecna chwile tylko to zostało
Pseudonim : Justyna. 18 maj 2010 17:23
Natków zalany. Drogi nieprzejezdne obecnie woda kieruje sie w strone Woli Rogowskiej jednak istnieje możliwość cofnięcia się Ku Woli P. Najbardziej zalany jest początek Natkowa od strony kościoła. Kto mógł w nocy opuszczał swe domy i ewakułował sie do szkoły w Szczurowej. Obecnie nie ma jakiś większych podtopień mieszkań z tego co mi wiadomo jednak wszystko może przyjść z czasem. Teraz tylko czekać..
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 17:29
ja chciałam odnieść się tylko do tych co to niby tak strasznie są pewni, że burmistrz nic nie robi, a w rzeczywistości akcja ratownicza przeprowadzona jest bardzo dobrze, już wczoraj policja jeździła w okolice mojej ulicy i ostrzegała o ewentualnej ewakuacji, straż cały czas pracuje a stwierdzenia, że burmistrz chodzi po bułki i wode są śmieszne: to co ma głodować ?? ciekawa jestem tylko jakby te osoby zachowały się w zaistniałej sytuacji gdyby były na taki stanowisku, to jest żywioł, działania zostały podjęta teraz trzeba tylko czekać.
Pseudonim : pol 18 maj 2010 18:09
W MIEJSCOWOŚCI GÓRKA WAŁ PRZERYWA WISŁA!!!!- Madlen skąd masz tą informacje??
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 18:11
a to wisla wylala na natkowie?? a pod kosciolem i tamtych okolicach woli jak jest?? bo nikt nic nie chce powiedziec a nie ma nas juz na wsi
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 18:20
a nie wiecie czy jutro sa szkoly odwolane ?
Pseudonim : On 18 maj 2010 18:22
Wiecie jak uszwica w okolicach os. Browarna ? Jakies zmiany od wczoraj ?
Pseudonim : robert 18 maj 2010 18:36
Wole - obie, woda zaleje po dachy. Przecież ciągle ona dopływa z wyżej polożonych miejscowości z Uszwicy która całe swoje wody obecnie tłoczy przez Kwików do w/w. Nawet jeśli woda w Uszwicy opadnie to jeszcze będzie się podnosic, bo musi spłynąć tam gdzie jest niżej. Tak że tragedia jest nieunikniona. Podziekujcie rządzącym od 1989r.
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 18:38
gdyby butmistrz cos robil to brzesko by nie plywalo bo wczesniej zadzwonil by po wojsko i byla by mozliwosc nie podtopienia
Pseudonim : robert 18 maj 2010 18:41
Byłem tam ok 11.00 Wieś wyludniona, dojazd tylko samochodem terenowym, ciężarowym lub traktorem. Pozostało kilku mieszkańców, pilnują dobytku. Na obecną chwilę poziom wody się podnosi przejazd już niemożliwy, a Uszwica wciąż pompuje...
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 18:43
napewno az tak woli nie zaleje bo nie ma szans. na woli ze strony kosciola zalane az po gliniak. i od strony sklepu pod zakret w strone walu
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 18:43
jak ma ktos foty z woli teraz co sie dzieje niech wysle na maila malenka1112922vp.pl
Pseudonim : ... 18 maj 2010 18:49
tak wojsko przyjedzie i bedzie stało w z dłuż całej uszwicy chłopie walni sie w czoło tylko mocno a jeszcze jedno osoby które zrzucają innym bezczynność niech powiedzą sobie w sumieniu co one zrobiły by pomóc
Pseudonim : motyl 18 maj 2010 19:15
A w ogóle drogi są przejezdne poza Brzeskiem??
Pseudonim : mala 18 maj 2010 19:16
Czy ktoś może napisać jak wygląda droga z Brzeska do Nowego Sącza ??:> Czy istnieje jakieś zagrożenie ??:>
Pseudonim : mala 18 maj 2010 19:18
Podobno Uszwica w okolicy mostu na Włoszynie lekko opada. Za to w Dołędze Czarnawa wylewa się już na drogę - duży napływ wody płynącej z Borzęcina jest blokowany przez wodę zalegającą w polach - konsekwencja przerwania wału na Kwikowie.
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 19:27
a co moze zrobic normalny obywatel bez układów? No właśnie nic,pisma pisać? to przestalo na nich dzialac. wina jest w wiekszej stronie burmistrza oraz całej tej załogi... Natury nie da sie powstrzymac ale mozna zapobiec,ale mysli sie o tym dopiero po kolejnej tragedii...
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 19:43
Masz rację burmistrz powinien sprowadzić do brzeska ruskie migi, do rozganiania chmur, z ktorych jak wiadomo pada deszcz i stad zie wziala powodz.
Pseudonim : aa 18 maj 2010 19:44
jeśli porownac organizacje ta, a ta z 1997 roku, to jest to nieba a ziemia. Wtedy nikt nic nie wiedzial, nie bylo workow, nie bylo niczego, jak pozniej sie wladza zachowywala w stosunku do mieszkancow, pamietacie?
Pseudonim : mala 18 maj 2010 19:48
Powie ktoś jak droga z Brzeska na Nowy Sącz ??:> Czy jest przejezdna ??:> Wie ktoś może ??:> Bardzo ważne !!!
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 20:05
sorki pomylka tak mialo byc:
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 18 maj 2010 20:05
mniej wiecej kolo godziny 18 poziom na wodowskazie na mickiwicza wynosil rowne 4 metry
Pseudonim : bość b 18 maj 2010 20:07
Jak sytuacja na Woli Przemykowskiej? Dalej zalewa? Napiszcie. Dzięki.
Pseudonim : Arkadiusz 18 maj 2010 20:13
Droga z nowe sącza do brzeska już przejezdna,uszwica powoli sie stabilizuje
Pseudonim : angela 18 maj 2010 20:39
no wlasnie co tam na woli przemykowskiej??
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 20:44
niech ktos wysle fot woli przemykowskiej jak ma na adres:
Pseudonim : Justyna 18 maj 2010 20:49
Wisła na Woli P. jest gdzies 2-3 metry od samej góry wału i nie zmienia się od rana wiec jesli bedzie tak sie utrzymywac to bez jaj ze zaleje równo z dachami!!Tyle ze ma przyjsc ta fala i wszystko ona moze zmienic. Ludzie wiecej panikuja niż jest naprawdę.. jak nic sie nie działo to straż i policja non stop jeździły po woli bez potrzeby, teraz gdy ludzie potrzebuja pomocy i zalewa ich domy nie ma żywej duszy nikt sie nie pokazuje wiec jak do cholery mozna to rozumiec!!
Pseudonim : mala 18 maj 2010 21:13
Wolę Przemykowską dalej zalewa Uszwica bo z górnych partii rzeki wciąż spływa woda do miejsca przerwania wału na Kwikowie, a od tego miejsca woda praktycznie stoi między wałami bo Wisła już Uszwicy nie przyjmuje. No i jeszcze Uszwica znów przybiera między Borzęcinem i Włoszynem. Wyrwa na Kwikowie jest coraz większa bo woda ją podmywa i wymywa;/ . Nie wiadomo czy wały w Górce i Woli wytrzymają napór wody na Wiśle zwłaszcza jak fala z Krakowa przyjdzie, tym bardziej że w Krakowie to też jeszcze nie koniec i Wisła będzie się podnosić.
Pseudonim : ramses 18 maj 2010 21:55
czy wie ktos jak wyglada aktualna sytuacja w usciu solnym
Pseudonim : lili 18 maj 2010 22:02
jaka sytuacja jest obecie w Rudych _Rysiach i Niedzieliskach??
Pseudonim : louis 18 maj 2010 22:05
nie rozumiem... Publiczne Gimnazjum nr 1 najbliżej uszwicy i jakieś problemy już są bo podlewa szkole, stołówkę i szatnie zalewa a poza tym dużo klas jest z okocimia i SZKOŁY NIE ZAMKNĄ, a w innych szkołach nic się nie dzieje a pozamykali na kilka dni...
co najmniej dziwne, logika?
Pseudonim : nic 18 maj 2010 22:11
wypowiedź o bułkach i wodzie to była ironia w odniesieniu do kogoś wcześniejszego, który pisał, że burmistrz kupował gazetę w kiosku. ironia tak oczywista, że aż dziwne, że ktoś jej nie zrozumiał.
Pseudonim : ja 18 maj 2010 22:17
z rozmowy ze strażą: w Niedzieliskach jest ponad 1.2 wody na drodze i dzisiaj w ciągu dnia przybyło kilka-kilkanaście cm - tak że przejazdu jutro raczej nie będzie
Pseudonim : Aga 18 maj 2010 22:25
i masz jakieś foty "maleńka" bo ja też jestem ciekawa...
Pseudonim : Justyna 18 maj 2010 22:35
Foty z Woli P. macie u góry, konkretnie z Natkowa
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 22:39
nie mam zadnych fotek
Pseudonim : Aga 18 maj 2010 22:44
mało tych zdjęć :( widać, że wieś wyludniona... :(
Pseudonim : angela 18 maj 2010 22:47
justyna a cos wiecej wiesz o tych walach bo nas wywiezli i jak juz cos dojdzie to prawdy w tym wogole nie ma. czoraj w poludnie bylo ze dziura jest na wisle na natkowie. tak ludzie zmyslaja ze masakra
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 22:48
ma ktos jeszcze jakies fotki z woli lub z kwikowa prosze wyslijcie na
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 22:52
na woli jest duzo ludzi ale nikt nie mysli by fotografowac tej wody tylko modla sie by przeszla ta woda i sie do domow nie dostala
Pseudonim : gosc 18 maj 2010 22:53
aga skad jestes??
Pseudonim : louis 18 maj 2010 23:41
od 19 żadnych info..
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 01:53
louis, żadne info = dobre info :) tzn. że już u Was po zagrożeniu największym i już będzie wszystko dobrze :)
Pseudonim : Kinga 19 maj 2010 08:20
Czy to prawda ze w kwikowie został przerwany wał w drugim miejscu, bliżej zamłynia? W jakim tempie przybywa wody?PISZCIE CO Z WOLĄ PRZEMYKOWSKĄ/ NATKÓW? Widzę ze Justynka ma konkretne informacje, wiec pisz!
Pseudonim : Samir 19 maj 2010 09:22
Ludzie krytykujący burmistrza jesteście śmieszni...

W takiej sytuacji jaka nastąpiła nie wiele więcej dało się zrobić . Np. Pan Kwaśniak z Borzęcina tak wychwalany ,że robi tak wiele itp... i co ? Borzęcin też zalało . Pewnie dlatego , że też kupił sobie bułki i gazete w kiosku. Jedziemy dalej ... Bochnia ? Proszówki ? Tam wojsko dotarło jak już było wszystko zalane po to tylko aby wode dostarczać. Następnie w kolejce Tarnów , Dębica , Sącz ... Cała władza czytała gazety ...

Pozdrawiam
Pseudonim : rafał 19 maj 2010 09:41
info nie na bo prawdopodobnie Natków nie na juz prądu. Koło 4 rano Uszwica przerwala wał na Zamłyniu i wieś zalewa kolejna fala. Praktycznie nie ma już suchych domów...
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 09:59
na woli przemykowskiej juz cala wies zalana
Pseudonim : mirka 19 maj 2010 11:16
czy ktoś wie co się dzieje na Woli Przemykowskiej i okolic
Pseudonim : wojtek 19 maj 2010 11:27
Ponownie przerawła wał w stronę Woli Przemykowskiej w nocy około
godz.3 w Księżę Kopacze
Pseudonim : trick 19 maj 2010 11:36
jak sytuacja dziś w Brzesku i okolicach? podobno w Szczurowej przerwało wał? pytam bo mnie tam nie ma a nic nowego nie piszą.
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 12:37
wie ktos cos o woli przemykowskiej albo woli rogowskiej??
Pseudonim : Marylka 19 maj 2010 12:55
Jaka jest sytuacja w Niedarach????
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 19 maj 2010 12:56
od wczoraj wieczora żadnych informacji co sie dzieje jaka sytuacja na drogach w miejscowosciach w powiecie porazka...
Pseudonim : Marylka 19 maj 2010 12:58
Czy ktoś wie jaka sytuacja jest w Niedarach???
Proszę napiszcie.
Pseudonim : Igoo 19 maj 2010 13:13
Droga Strzelce Małe-Szczurowa zamknięta, most na Grobce również droga 964
Pseudonim : Igoo 19 maj 2010 13:26
woda na Wiśle się podnosi
Pseudonim : kaska 19 maj 2010 14:14
wola przemyko juz nie wyglada ciekawie coraz więcej wody rogowska też już cała zalana i do domów woda wchodzi praktycznie większośc się ewakuowała na łodziach a prądu niema juz od wczoraj ale jeszcze zostali moi rodzice( na razie bez pomocy) więc jestem na bieżąco póki komórki im nie padną
Pseudonim : kaska 19 maj 2010 14:22
zdjęć niestety nie dam rade przesłać ale woda już w niektórych miejscach sięga metr a nawet więcej robi się coraz gorzej a tu fala dopiero się do Woli zbliża nie chce mysleć co to będzie
Pseudonim : robert 19 maj 2010 14:44
Jak sie przedostać z Uścia do Szczurowej?
Pseudonim : angela 19 maj 2010 14:49
niech ktos jeszcze cos napisze na temat woli
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 14:51
taaa a co robi wojsko przyjechali amfibia do szczurowej i stoja a na kwikowie nie ma jedzenia i wody...
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 14:52
a burmistrz mogl zadzownic po te wojsko by pomoglo strazakom ukladac worki z piaskiem oraz ewakuowac ludzi
Pseudonim : kaska 19 maj 2010 14:54
podoba na Woli Rog wody juz tyle ze w niektórych nizszych domach juz do połowy okien sięga
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 15:13
tam gdzie jest nizej to siega do polowy okien ale w niektorych domach to dopiero woda wchodzi
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 15:13
niech ktos doda jeszcze foty z woli jak ma
Pseudonim : Kasiula 19 maj 2010 15:32
Ja mieszkam na Woli Przemykowskiej i musimy radzi sobie sami bo nie mamy żadnej pomocy od wójta,nie interesuje się nami.Dzwoniliśmy do wójta prosiliśmy o rope i co i NIC!!!!ZOSTALIŚMY SAMI.
Pseudonim : Igoo 19 maj 2010 15:40
wie ktoś czy droga przez Majkowice do Bochni jest przejezdna?
Pseudonim : kaska 19 maj 2010 15:53
no właśnie jakieś foty by się przydały tylko jak tam duzo ludzi już niema i prądu to pewno z tym będzie problem
Pseudonim : kaska 19 maj 2010 16:12
gdzie na woli KASIULA napisz coś dokładniej bo z tego co wiem ma byc amfibia bo ewakuacji lada chwila informacja tez w Ug szczurowa
Pseudonim : rafal 19 maj 2010 16:37
ja tez poprosze o zdjecia z Natkowa zwlaszcza, zostala tam cala moja rodzina. albo tu albo na adres
Pseudonim : ... 19 maj 2010 16:58
to bzrury ze na wole przemykowska pomoc nie przychodzila i ze radza sobie ludzie sami... Od niedzieli 2 w nocy policja jezdzila i prosila o ewakuacje .. ludzie mieli widocznie gdzies to... wczoraj w nocy takze wiec pomoc byla w obecnej chwili sa lodzie i trwa ewakuacja tych ktorzy zostali no coz... jesli ludzie nie chca uciekac to ich zycie ale POMOC byla
Pseudonim : KASIULA 19 maj 2010 16:59
kaska żadnej amfibi u nas nie mam i nie mamy żadnych informacji,wszyscy prawie stoją na moście na Kopaczach i patrzą w wielką wode.
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 17:05
jak tam na woli sa jakies nowe wiadomosci?? podobno uszwica na wloszynie wraca do koryta, na kopaczach wielkich tez juz jest nie duza
Pseudonim : zbyszek 19 maj 2010 19:11
czy ktoś moze napisac jak naprawdę jest na natkowie jaki pozim wody ??doką sięga ??.np. odnośnikiem niech będzie remiza strażacka jeśli ktoś w tej okolicy jest PROSZĘ.może jakieś zdjęcia??
Pseudonim : ja 19 maj 2010 20:27
Proszę nie piszcie, że gmina (wójt Szczurowej) nie robią wiele, takiej mobilizacji straży, firmy transportującej piasek i ludzi i pomocy ja tu jeszcze nie widziałem, niestety wobec żywiołu czasem człowiek jest bezsilny, "KASIULA" przepraszam, że to napisze, ale wójt nie jest od wylewania wody z piwnicy tylko do ORGANIZOWANIA pomocy i to tu się dzieje, na woli proszono ludzi o ewakuacje - co tam jeszcze robisz? - pozostając narażasz nie tylko siebie ale i strażaków, którzy przyjdą Cię ratować później
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 20:59
ludzie o jakim wojsku wy mówicie, jestem obecnie w Krakowie i tu tragedia się dzieje, tutaj wojsko jest potrzebne i w innych duzych miastach bo jak w nich wały przeciwpowodziowe zostaną przerwane to z takich małych miejscowości nic nie zostanie, rozumiem, że dużo osób w tym powiecie utraciło część swojego dorobku jak nie cały, ale w takich sytuacjach trzeba wybrać mniejsze zło, a tak nawiasem to pomoc macie bardzo dobrze zorganizowaną w stosunku do poprzednich lat i tego roku, w Krakowie to jest dopiero chaos.
Pseudonim : Qba 19 maj 2010 21:14
GOSCIU szkoda polemizowac z Tobą bo od kiedy ważniejsze jest mieszkanie pana x od domu pana Y? O Twojej moralności i wybieraniu mniejszego zła nie rozmawiajmy.. akurat przerwane wały w Krakowie nam pomagają - bo przepływ wody się rozłoży w czasie.
Ja dziękuję przede wszystkim właścicielowi tej strony www. bo to jedyne miejsce (o ironio) gdzie mogę się dowiedzie o tym co w powiecie się dzieje - o ile pomoc w gminie jest to starostwo w Brzesku ma chyba wszystko w d. bo nawet jednej informacji nie ma co się w której wiosce dzieje poza suchym komunikatem "stan wody" za to mam żal.. a www.brzesko.com.pl - gratuluje!
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 19 maj 2010 21:30
co ty mowisz czlowieku jak w wiekszych miastach waly przerwa to w malych miejscowosciach wlasnie wtedy woda sie zmniejszy.. bo sie rzeka rozleje tam gdzie rzeka przerwie.. na logike...
Pseudonim : gk 19 maj 2010 21:37
KASIULA CO TY PISZESZ ŻE AMFIBI NIEMA Z TEGO CO WIEM TO JUZ WIĘKSZOŚC SIĘ EWAKUOWAŁA I KRAŻYŁA PO OKOLICY 2 GODZ KTO CHCIAŁ MÓGŁ SIE ZABIERAĆ TO PEWNA INFORMACJA A CO DO STANU WODY ILE NA REMIZIE NIE WIEM ALE NA NATKOWIE A DOMU RODZICÓW JUZ NIE CIEKAWIE OK METRA W DOMU( A DOM WYSOKI0
Pseudonim : gosc2 19 maj 2010 21:58
mniejsze zło ?? o czym tym mówisz ?? widocznie nie rozumiesz skoro tak piszesz ...
Pseudonim : Qba 19 maj 2010 22:25
GOSCIU szkoda polemizowac z Tobą bo od kiedy ważniejsze jest mieszkanie pana x od domu pana Y? O Twojej moralności i wybieraniu mniejszego zła nie rozmawiajmy.. akurat przerwane wały w Krakowie nam pomagają - bo przepływ wody się rozłoży w czasie.
Ja dziękuję przede wszystkim właścicielowi tej strony www. bo to jedyne miejsce (o ironio) gdzie mogę się dowiedzie o tym co w powiecie się dzieje - o ile pomoc w gminie jest to starostwo w Brzesku ma chyba wszystko w d. bo nawet jednej informacji nie ma co się w której wiosce dzieje poza suchym komunikatem "stan wody" za to mam żal.. a www.brzesko.com.pl - gratuluje!
Pseudonim : Kasiula 19 maj 2010 22:45
Ja nie mówie że wójt ma wode wylewac ale jak do niego ludzie dzwonią to niech odbiera te telefony a nie rozłacza sie!!łatwo się mówi że ewakuowa się ale tam zostaje cały nasz dorobek:(to jest naprawdę smutne
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 22:49
"""ludzie o jakim wojsku wy mówicie, jestem obecnie w Krakowie i tu tragedia się dzieje, tutaj wojsko jest potrzebne i w innych duzych miastach bo jak w nich wały przeciwpowodziowe zostaną przerwane to z takich małych miejscowości nic nie zostanie, rozumiem, że dużo osób w tym powiecie utraciło część swojego dorobku jak nie cały, ale w takich sytuacjach trzeba wybrać mniejsze zło, a tak nawiasem to pomoc macie bardzo dobrze zorganizowaną w stosunku do poprzednich lat i tego roku, w Krakowie to jest dopiero chaos. """



to bylo zalosne. wyglada na to ze w polsce licza sie tylko ludzie z miast a nie z malych wsi... wlasnie tych wsi jest najwiecej zalanych... a krakow bedzie tylko oblany tylko na pewna odleglosc (i tak nieduza)od odleglosci wisly
Pseudonim : śląsk 19 maj 2010 23:15
moja rodzina mieszka na Woli Przemykowskiej i na Zamłyniu, jest mi wszystkich ludzi naprawdę żal,a czy są gdzieś zdjęcia z Woli,Zamłynia,szukam i nie umiem znależ.
Pseudonim : sK 19 maj 2010 23:26
Wójt Zalewski ma w każdej wsi OSP (16 jednostek) w gminie, statystyki były przerażające prawie połowa tych jednostek nie jeździła na akcje od kilku lat, teraz przyszla wielka woda, i co? i zaskoczenie! takiego żeśmy se wójta wybrali.
Pseudonim : gosc 19 maj 2010 23:32
nie miałem na celu nikogo tu urazić i nie oceniam kto tu jest ważniejszy, chodziło mi o to, że w większych miastach ta pomoc musi być prowadzona na większą skale co jest oczywiste bo jest tam większa liczba mieszkanców, budynków itp, a jeśli chodzi o Kraków to duża jego część obecnie jest zalana i nie wiesz jakie katastrofalne skutki tego będą i jakie koszty naprawy będą wynosiły, więc chyba ważne żeby szkód było jak najmniej i żeby pięniadze nie poszły na odbudowe samego Krakowa ale właśnie tych mniejszych miejscowości i wsi, które też zalało, a następnym razem proszę czytać ze zrozumieniem i nie nadinterpretować moich słów
Pseudonim : pol 19 maj 2010 23:49
podobno gdzieś przerwało wał? wiek ktoś co??????
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 19 maj 2010 23:51
no co za gosc.. w krakwoei zalalo jedna ulice czy dwie.. popatrz na miejscowosci dalej wisly gdzie 3 rzeki zalewaja jedna miejscowosc.. a w krakowie nic sie nie stanie bo wlasnie zalewa inne miejscowosci np. tu http://bochnianin.pl/7622_2207..._waly.html i co dalej myslisz ze na krakow powinno byc wiecej jednostek strazy czy wojska ? jesli tak to jestes naprawde zalosny... jedz na polnoc powiatu bochenskiego i zobacz co tam sie dzieje a nie podniecaj sie dwoma zalanymi ulicami...
Pseudonim : gosc 20 maj 2010 00:44
tak się składa że mam rodzinę w Krakowie i nie mam pojęcia o czym Ty "gosciu" piszesz ... jak Kraków zalało ?? jaka duża część jest zalana ?? nie no osłabiasz mnie ... w Krakowie kilka ulic na krzyż jest zalanych i tak niektóre z nich do remontu się nadają poza tym nikt tam majątku nie stracił ... za to na wioskach ludzie potracili więcej niż cały majątek ... więc się zastanów i sam czytaj ze zrozumieniem i myśl ze zrozumieniem ... zanim coś napiszesz ...
Pseudonim : staszek 20 maj 2010 00:49
poszukuje tablicy rejestracyjnej o numeze KBR96LJ JAK ktos widział lub znalazł to prosze o kontakt 693967382 przez ta straszliwa wode ktora sie pojawiła
Pseudonim : gosc 20 maj 2010 00:53
I chciałbym jeszcze dodać, że słownik ortografii i interpunkcji nie gryzie, a poprawność wypowiedzi również świadczy o jej poziomie.
Pseudonim : ja 20 maj 2010 01:03
Wał został przerwany w rejonie ul.Nowohuckiej w Krakowie, godzinę wcześniej wezbrana rzeka rozsadziła brzeg przy ulicy Na Zakolu Wisły, ale ostatnia informacja mówi, że dziura w wałach została zatkana więc bądźmy dobrej myśli.
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 20 maj 2010 01:26
jaaa kto w takiej chwili iczasi emysli o jakich kolwiek slownikach wezcie tego goscia zbanujcie albo co...
Pseudonim : HEXE-FEE 20 maj 2010 01:57
a ja martwie sie o moje 420 dzieci z 3 szkół!!! :( pojawia się tu chyba sporo osób związanych z gminą Szczurowa, jeśli tu bywacie, to bądźcie dzielni! Pamiętajcie, że CAŁYM SERDUCHEM jestem z wami, myśle o was i czekam kiedy was znowu zobacze.
Pseudonim : gk 20 maj 2010 09:38
dzisiaj na Woli i Natkowie sytuacja się pogarsza jeszcze więcej wody a co gorsza komurki juz padaja i kontakt sie z nimi urywa
Pseudonim : gk 20 maj 2010 09:40
GOśćIU co ty piszesz o stratach w Krakowie z tego co wiem na Wloi i ZAmłyniu juz wczoraj w niektórych domach wody było po sufit to dopiero są straty tyle że to mała wioska to nikt o tym nie mówi
Pseudonim : Stokrotka 20 maj 2010 11:05
Mam rodzine na Woli, moze mi ktos powiedziec jak ma sie sytuacja na Natkowie? Pada nadal? Wisla sie trzyma? Prosze o odpowiedz bo sie denerwuje, jak wszyscy zreszta
Pseudonim : angela 20 maj 2010 11:09
jak nas ewakuowali z woli to myslelismy ze to tak na dzien moze 2 i wszystko przejdzie a tu jak sie okazjue niektore domy sa juz zalane do polowy do niektorych dopiero woda wchodzi do domow... a wisla w woli zamiast spadac jak w innych miejscowosciach jeszcze rosnie... w sumie choc woda spadnie to dopiero to bedzie poczatek..
Pseudonim : Szy 20 maj 2010 11:54
Czy ktoś orientuje się czy przejezdna jest droga e75 na odcinku Tychy - Czechowice - Bielsko Biała Szczyrk ?
Pseudonim : ja 20 maj 2010 12:02
Moim celem nie jest wykłócanie się więc będzie to mój ostatni post, ja nigdy nie mówiłem, że nie ma strat w małych wsiach i miastach,nie będę dyskutować z osobami, które nie znają podstawowych zasad dyskusji i etykiety w internecie, a za jedyny kontrargument uznają to, że jestem żałosny (nawiasem gratuluje bogatego zasobu słownictwa, jednak nadużywanie tego wyrazu nie jest fajne i świadczy tylko o pana wychowaniu), w takich momentach myślę, że zamiast kłótni na forach ludzie powinni robić coś innego, ja tylko wyraziłem swoją opinie, państwo mogą się z nią nie zgodzić, mam rodzinę i w Krakowie i w mniejszych wsiach więc wiem co stracili.
Pseudonim : ebe 20 maj 2010 12:51
Macie jakieś zdjęcia z Woli Przemyk.?
Pseudonim : ebe 20 maj 2010 12:52
Jeśli ktoś ma zdjęcia z Woli Przemykowskiej to bardzo proszę o ich udostęonienie.
Pseudonim : gk 20 maj 2010 15:18
na Natkowie woda ciągle przybiera chociaż Wisła nieznacznie zmalała są najnowsze zdjęcia na szczurowa.pl są zrobione w srode po południu az mi się serce kraje jak patrze na moje rodzinne strony a Wola R podobno w jeszcze gorszej sytuacji
Pseudonim : robert 20 maj 2010 17:03
Nie wierzyliście że zaleje po dachy...
Pseudonim : gk 20 maj 2010 17:42
i niestety zalało że niektórych kominów nie widać
Pseudonim : marta 20 maj 2010 17:56
mam rodzine i w Brzesku i w okloicach Brzeska a sama mieszkam w Krakowie i widze ze straty sa nieporównywalne...
Pseudonim : marta 20 maj 2010 17:59
sama mam rodzine w Brzesku i okolicach a mieszkam w Krakowie i widze ze straty sa nieporównywalne...:(
Pseudonim : gucio 20 maj 2010 18:17
Nie wiecie kiedy bedzie przejezdna droga z brzeska do Szczurowej ?? I czy tasie przejechać na koszyce przez Szczurowa ??
Pseudonim : angela 20 maj 2010 20:45
ale piszecie slupoty na woli r widac i dachy ikominy na woli p tez
Pseudonim : Kasiula 20 maj 2010 21:20
Ja mam w domu wody po kolana,straszny widok,wczoraj byli u wójta i znów zero pomocy,czy oni w tych urzędach nie mają serca.
Pseudonim : Qba 20 maj 2010 21:33
droga Brzesko - Szczurowa dziś jest już sucha
Pseudonim : dk 20 maj 2010 21:43
mieszkam zupełnie gdzie indziej, ale mam rodzinę w Krakowie i bliskie osoby w Brzesku ... wiem że w Krakowie nie ma tragedii, tylko ludzie przesadzają ... tak samo jak o Wrocławiu gadają że tydzień będzie pod wodą co jest nie prawdą ponieważ nie jest aż tak źle ... w Krakowie tak samo, tragedii nie ma, mogło być o wiele gorzej ... więc ludzie nie porównujcie tragedii w mieście z tragedią na wioskach i w małych miasteczkach ... i zwroty typu "mniejsze zło" itp. są nic nie warte ponieważ to co się dzieje w Krakowie to pikuś w porównywaniu ze stratami na wioskach gdzie traci się więcej niż dobytek całego życia ... w miastach ma się mieszkanie, pracę i co ?? a na wiosce jest dom, jest gospodarstwo, jest wszystko to co było przekazywane z pokolenia na pokolenie ...
Pseudonim : robert 20 maj 2010 22:40
Do Szczurowej juz można jeździć bez problemu, droga sucha. Woda dalej napływa do najniżej położonych rejonów. Zaczyna zalewać Jadowniki Mokre.Ewakuacja trwa. Już nie ma przejazdu do Wietrzychowic. Tam już jest jedno wielkie morze.
Pseudonim : szymon 20 maj 2010 23:09
Oczywiście wszyscy którzy mieszkali 10 metrów od rzeki jak np w Uszwi byli ubezpieczeni...
Pseudonim : internauta 21 maj 2010 01:40
a jak sytuacja w Mokrzysce koło Bucza??
Pseudonim : Michal 21 maj 2010 01:49
Ludzie Wola rogowska jest calkowicie pod wod woda ledwo kominy widac..czemu wogule media sie nie interesuja!!potrzebna pomoc media!!
Pseudonim : gosc 21 maj 2010 12:59
Ludzie Wola rogowska jest calkowicie pod wod woda ledwo kominy widac..czemu wogule media sie nie interesuja!!potrzebna pomoc media!!


bylam dzis na woli rogowskiej i wcale nie ma tak ze ledwo kominy widac
Pseudonim : gosc 21 maj 2010 15:37
naszego wojta to tylko powiesic zalewa znoe kwikow i wole bo musi sposcic wode z pol sczurowskich ale nie przejmuje sie ze jeszcze bardziej zaleje inne wsie
Pseudonim : gość 21 maj 2010 16:34
zgadzam sie z wypowidzią co do wójta...nieodpowiednia osoba na odpowiedzialnym stanowisku!!!!
Pseudonim : gosc 21 maj 2010 16:36
no tak... ze nasi elektrycy nie chcieli podlaczyc mu pomp bo wiedzieli ze woda znow zaleje kwikow to sprowadzil sobie elektrykow z francji i obstawil droge do tych pomp policjantami
Pseudonim : gość 21 maj 2010 21:23
Nie dziwne ze ludzie nie chca opuszczac domostw...Zalewaja wsie w imie pojecia "mniejsza strata" Pozniej dają po 6 tys odszkodowania i radz sobie!!! Zatapianie wsi to przyjeta polityka rzadow w polsce!Dziwny zbieg okolicznosci ze przerwal wal noca na Kwikowie oraz na Ksiezyznie.. nie bylo zadnej interwencji!!! Waly wcale nie byly pilnowane!!!Przytocze ze w Hucie 15-to metrowa wyrwe w wale potrafili skutecznie zalatac...A tu echo...Zadnej- najmniejszej pomocy! I co..nadal nic nie mozna z tym zrobic??? Woda nadal ma sie przez wal przelewac? Widocznie Wojt Gminy nie ma czasu czegokolwiek zorganizowac- ma "pilniejsze sprawy" na glowie...a Wole Przemykowska i Zamlynie niech woda nadal zalewa!!!
Pseudonim : Kasiula 21 maj 2010 22:07
zgadzam się z zdaniem "gościa" co do wójta,nie robi nic,nie potrafi nic zorganizowac,to jest po prostu żałosne!!!
Pseudonim : rafał 21 maj 2010 22:37
dokładnie, w Szczucinie wyrwę w wale też sie dało załatać, nawet śmigłowiec kamienie dowozil, a tu najłatwiej było dalej zalewac, miedzy innymi mój dom. Dopiero prymas Kowalczyk musiał przyjechac na Wolę Rogowską bo mu dom zalało (pochodzi z dębowych domów koło jadownik) i mają wysadzac wały na kisielinie by wodę wypuścić
Pseudonim : internauta 21 maj 2010 22:45
ponawiam pytanie:
jak wygląda sytuacja w Mokrzysce?????????!!!!!!
Pseudonim : gk 21 maj 2010 23:13
zgadzam sie z gośćiem i rafałem w stu procentach to żałosne co się dzieje w naszej polityce szczurowskiej
Pseudonim : mieszkaniec Brzeska 21 maj 2010 23:16
chyba was popier... co z tego ze zalewa mu dom nie tylko jemu.. jak wysadza waly na kisielinie to zaleje spowrotem te domy w Bielczy co dopiero im zeszla woda i to nie wszedzie.. niech sie nawet nie wyglupiaja..
Pseudonim : gosc 21 maj 2010 23:24
a co najlepsze dlaczego wojt byl wczesniej niz strazacy na wale jak zrobilo te wyrwy??

pewnie mial cos z tym wspolnego bo nie wierze ze te waly tak szybko by puscily...

a strazacy mowili ze to musialo byc podkopane a woda jak juz miala ujscie to powiekszyla wyrwe i teraz nie ma juz sladu
Pseudonim : gosc 21 maj 2010 23:25
w mokrzysce spokoj i sucho
Pseudonim : ulka. 21 maj 2010 23:29
napiszcie jaki poziom wody jest na Woli Przemykowskiej w okolicy sklepu przy domu kultury.Czy woda opada?
Pseudonim : gość 22 maj 2010 01:09
Na wale z Brzezinek (czy tez okolice) malo co ludzie sie nie pobija.Wojt kaze przepompowywac wode na tereny juz zalane!! Nic dziwnego ze ludzie z Kwikowa i Ksiezyzny sie buntuja i nie pozwalaja na ta akcje. Maja racje...woda juz im w domach stoi...a chca im jeszcze dolac!!!

Heh.. co do stanu walow... to podobno "lisy podkopuja"...
no chyba, ze ktos sie zabawil w takiego "liska"
Pseudonim : gosc 22 maj 2010 10:17
a jak wysadza wal na kisielinie to przy samej wisle i woda zejdzie na wisle a nie wroci na bielcze
Pseudonim : bielczanin 23 maj 2010 00:04
kiedy naprawią wał na uszwicy miedzy wokowicami a bielcza
Pseudonim : Kasiula 28 maj 2010 12:26
wójt ma wszystkich ludzi gdzieś bo on jest zaszczepiony i się nie martwi!!!!
Pseudonim : gość 02 czerwiec 2010 23:30
Serdeczne podziękowania za udzieloną pomoc w chwilach kataklizmu, który dotknął nas, a także liczne regiony Kraju.
Okazana solidarność oraz zaangażowanie zasługują na najwyższe uznanie...
Pragnę przekazać gorące i najszczersze wyrazy wdzięczności.
Janina Toboła

Napisz Komentarz

mniejsze | większe

busy
 

plus wlasciwa1

pr012015

Relacje z regionu brzeskiego

Archiwum Wiadomości

Ostatnie komentarze

  • Tragiczny wypadek na autostradzie. Nie żyją dwaj siatkarze Karpat Krosno

    Mogli napisać na 469 km autostrady A4 i nie byłoby dyskusji

  • Samorządowcy dostali promesy od wojewody

    Wójt Dębna zbierać jeszcze długo będzie to co pozyskali poprzednicy. To za lata 2011 - 14

  • Jasień: Piąta kadencja sołtysa

    Dlaczego nie piszecie o różnicy ? Liczenie głosów powinno być jawne a nie w zamkniętym pomieszczeni...

  • Paweł Augustyn we władzach partii KORWiN?

    nie ma filosemicko, banderowskich sympatii

  • Tragiczny wypadek na autostradzie. Nie żyją dwaj siatkarze Karpat Krosno

    co za durne wpisy, jakie to ma znaczenie czy bylo to w Brzesku czy 50 metrow wczesniej w Mokrzyskach. Deb...

  • Tragiczny wypadek na autostradzie. Nie żyją dwaj siatkarze Karpat Krosno

    Marek, mylisz się to już jest teren Mokrzysk.

  • Tragiczny wypadek na autostradzie. Nie żyją dwaj siatkarze Karpat Krosno

    Jakie ma znaczenie czy wypadek miał miejsce w granicach mokrzysk czy brzeska? było to na granicy, na pr...

  • Tragiczny wypadek na autostradzie. Nie żyją dwaj siatkarze Karpat Krosno

    przecież to nie było na wysokości Mokrzyski tylko na wysokosci Brzeska ... niemalże przy skręcie (zj...

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz dla indywidualnych potrzeb użytkowników zgodnie z Polityką Cookies. Możesz je wyłączyć/zmienić w ustawieniach przeglądarki. .